3 įprastos variklių problemos

Nepriklausomai nuo amžiaus, ridos, gamintojo ar modelio, kartais transporto priemonių variklių problemos yra neišvengiama tokios nuosavybės dalis. Nors tinkama techninė priežiūra gali padėti sumažinti automobilių ar sunkiosios technikos remonto poreikį, tai negarantuoja, kad jie niekada nesuges. Kuo daugiau kilometrų nukeliaujama, tuo labiau padidėja variklio problemų, gedimo tikimybė ir galiausiai neišvengiamas tampa variklių remontas Kaune, Vilniuje ar kitame arčiausiame mieste. Tačiau ne visos variklio problemos yra rimtos. Daugelyje atvejų, juos sukelia tokie paprasti dalykai kaip nešvarus oro filtras arba nesandarus dujų dangtelis.

 

Neužsiveda variklis

 

Tai viena dažniausiai pasitaikančių problemų, su kuria bent kartą susidūręs kone kiekvienas vairuotojas. Paprastai padaroma išvada, kai tai akumuliatoriaus kaltė, tačiau dažniau tai užkūrimo problema. Varikliai dar neužsiveda dėl:

 

  • Išsekusio akumuliatoriaus;

 

  • Surūdijusių arba laisvų akumuliatoriaus kabelių;

 

  • Starterinės variklio relės sutrikimų;

 

  • Uždegimo jungiklio gedimo;

 

  • Kuro siurblio gedimų;

 

  • Užkimšto degalų filtro;

 

Todėl kai variklis neužsiveda, pravartu patikrinti šias detales. Jei nerandate jokių problemų, tada rekomenduojama nutempti automobilį į servisą; gali tapti būtinas variklių remontas Kaune ar kitame didmiestyje.

 

„Patikrink variklį“ lemputė

 

Ši lemputė skirta pranešti Jums, jei jutikliai, prijungti prie išmetimo, variklio ir jėgos pavaros valdymo sistemos, aptinka kokius gedimus. Ji gali užsidegti dėl daugelio skirtingų priežasčių:

 

  • Netinkamai užsuktas arba neuždėtas kuro dangtelis;

 

  • Nusidėvėjusios arba pažeistos uždegimo žvakės arba laidai;

 

  • Elektroninio valdymo modulio gedimas;

 

  • Brokuotas skirstytuvas arba ritės;

 

  • Išmetamųjų dujų kontrolės klaida – pavyzdžiui deguonies jutiklio;

 

  • Prasta degalų kokybė.

 

Rekomenduojama kiekvieną iš šių problemų sutvarkyti laiku. Tolimesnė nepriežiūra gali priversti prie rimtesnių gedimų.

 

Variklio perkaitimas

 

Nors tai dažniausiai nutinka karštais vasaros mėnesiais, tai nereiškia, kad tai negali nutikti ir žiemą. Norint to išvengti, geriausia yra reguliariai prižiūrėti variklio aušinimo skysčio būklę. Perkaitimą dažniausiai sukelia:

 

  • Sugedęs arba pažeistas termostatas;

 

  • Nešvarus arba nepakankamas kiekis aušinimo skysčio;

 

  • Neveikiantis aušinimo ventiliatorius;

 

  • Sugedusi radiatoriaus žarna;

 

  • Vidinis arba išorinis aušinimo skysčio nutekėjimas;

 

  • Brokuotas radiatoriaus dangtelis.

 

Kaip ir su anksčiau minėtomis problemomis, laiku nesutvarkius šių gedimų, gali kilti rimtesniu variklio ir kitų transporto priemonės dalių problemų. Neretai tada tampa reikalingas variklių remontas Kaune ar kitame artimiausiame mieste. Jei susiduriate su čia paminėtais dalykais, nedvejodami atlikite variklio diagnostiką patikimame automobilių servise.