Interneto reklamos klaidos kainuoja daug

Reklama internete jau tapo nebe mandra gudrybe, o savaime suprantama būtinybe visoms įmonėms, kurios planuoja tęsti veiklą ir prisitaikyti prie įvairių naujovių, ir apskritai turinčioms siekių. Visgi net ir populiarioji „Google“ reklama gali neužtikrinti gerų rezultatų, jei daromos įvairios klaidos. Dėl jų galima net patirti nuostolių, o geriausiu atveju – tiesiog gaišti laiką ir pastangas veltui. Jei esate naujokai, verta žinoti bent kelias esmines klaidas.

 

Tinka visi raktažodžiai

 

Yra labai nedaug sričių, kur tinka abstrahuotas mąstymas, kai visa ko imtis būna labai plati. Reklama, susijusi su paieškos sistemomis, tikrai nėra ta sritis. Suprantama, kad savo įmonės veiklai galite pritaikyti daugybę raktažodžių. Visgi esmė ta, kad ne visi jie iš tikrųjų būtini.

 

Gali būti taip, kad laisvai tiks dirbti su, tarkime, 20 raktažodžių ar net dar mažiau – priklausomai nuo pasirinktos reklamos tipo ir auditorijos. Taigi, nėra reikalo labai plėstis – rinkitės tuos raktažodžius, kurie iš tiesų atitinka veiklą ir kurie yra susiję su lokacija.

 

Nedirbimas su prekės ženklu

 

Ši klaida iš dalies susijusi su aptarta aukščiau. „Google“ reklama yra puiki priemonė tam, kad paverstumėte įmonę ar jos produktus, paslaugas gerokai žinomesniais, populiaresniais. Dėl šios priežasties net labai verta prekės ženklą įtraukti prie turimų raktažodžių. Naudokite juos visur, visuose tekstuose, tinka ir tiesiog reklama su pavadinimu.

 

„Padariau ir pamiršau“

 

Tai – itin dažna klaida. Galbūt taip yra dėl to, kad pats reklamos kūrimo procesas yra gana painus ir sudėtingas, reikalaujantis daug laiko ir išlaidų. Tuomet manoma, kad štai ir viskas – tereikia paleisti reklamą ir pagaliau pailsėti, tęsti anksčiau pradėtus darbus. Tačiau tai – labai žalinga.

 

Iš tiesų reikėtų nuolat stebėti visas reklamas. Tai nereiškia, kad neverta pasitikėti įmonėmis ar specialistais – paprasčiausiai stebėjimas padės geriau numatyti, kas blogai neveikia, kas gadina rezultatą ir laiku imtis atitinkamų priemonių. „Google“ reklama geriausiai veikia tuomet, kai į ją nuolat investuojama, prisitaikoma prie aplinkybių, pokyčių.

 

Nėra jokios abejonės, kad reklamos internete yra gana sudėtingas dalykas. Visgi būtina įsidėmėti, kad neverta sustoti – ilgainiui rezultatai gali net labai pagerėti. Svarbiausia – rasti tai, kas veikia ir pasitikėti ekspertais.